Pizzeria+skratt+Göteborg

Hallå!
Ett litet kvällsinlägg innan jag går och lägger mig, tidigt kanske ni tänker då. Ja, jag ska upp jättetidig, lite innan klockan sex går jag upp. Vi ska till Göteborg imorgon över dagen, ska bli kul. Ska shoppa lite och så. Äta gott, hehe. Så det blir nog jättebra tror jag.

Har varit en sväng på pizzerian nu med tjejgänget och ätit pizza, det var riktigt kul! Mycket skratt och flumm, haha. Men det är roligt :)

Ingen bloggning imorgon då, kanske bara blir ett litet morgoninlägg runt sex. Inget kvällsinlägg i alla fall, vi är inte hemma förrens halv elva eller nåt och det ska bli massa med snö så..
Puss

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0