Oväder i datorn!

Hejsan!
Måndag idag och den första dagen på vecka 8. Många har väl sportlov nu antar jag? Men jag har ju haft en härlig vecka så det är ändå skönt att komma igång igen.

Har målat på ytterligare ett lager manikyrvitt på toppen så att det ska hålla sig och sen lite vanligt glanslack över bara, tycker att det blev ganska bra.






Ganska fin bild på mig själv tycker jag nästan ändå, haha. En blixt slog ner precis ijämte mig, hjälp liksom! Vad skulle man göra? Det är väldigt nära handen.. haha :)
Ska på dans idag vid klockan sju! Kul! Var hos tandläkaren idag också som ni säkert läste att jag skulle igår, och det gick bra. Hade inga hål som behövde lagas, det var himla skönt! Ska tillbaka om ett år så.. :)
Puss,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0