Outfit, blogging this!

Hej!
Nu ska ni såklart få se dagens outfit! Det blir alltid så att jag visar outfiten på onsdagar, jag vet inte riktigt varför det alltid blir då. Kanske för att jag inte börjar förrens tio och orkar anstränga mig lite extra? Hehe..






♥ Topp från Cubus med texten; I am so blogging this
♥ Pösiga jeans, Ginatricot
♥Stora ringar, ej bild, H&M, Åhlens mm.
♥ Klocka Ur & Penn, Thomas Sabo berlockarmband, öronhängen, Ur & Penn

Kör på lite fina lockar idag också. Gud vad längesedan det var jag gjorde nåt vettigt med håret, som att locka eller platta det, haha. By the way, Anna, din plattång ägde att locka håret med! Mycket bättre än den röda.. *lånade* :)



Vad tycker ni? Blir glad för lite kommentarer faktiskt. Jag tyckte att det blev en ganska avslappnad och vardagsaktig outfit, I like it!
Puss,



Kommentarer till inlägget:
Postat av: Haha det du!

Det var en jätte fin outfit jag älskade din tröja fån cubus den var riktigt cool<33(A)

2010-02-25 @ 20:17:03
Postat av: Sara - Tävling pågår!

Snyggt!

2010-03-01 @ 11:03:04
URL: http://cinnamonfashion.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0