KFUM, 3 ideer

Hejsan!
Fredag idag, gud vad härligt! Jag ska i alla fall till KFUM idag, ett ungdomsdisco i Jönköping och det ska bli jättekul! Åker vid halv sju med tåget så det blir kanske ett litet videoinlägg innan jag drar. Kanske.

Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig.. Har tre olika förslag. Kommentera gärna :)

Nummer 1:

Det svarta coola partylinnet från JC som jag hade förra gången.. Fint!

Nummer 2:

Ett svart fodral med urringning, mest bak, från Ginatricot. Lite stor i axlarna..

Nummer 3:

En svart känning/partylinne från Ginatricot. Hade tänkt ha nitbältet också.. :)

Vilket tycker ni jag ska ta? :)
Puss,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0