It´s eighty´s

Hejsan!
Ska visa lite bilder från igår, dock inte så många.. :)


Kvällens sminkning

Moa, Sofia och Angelica!

Födelsedagsbarnen! Madde och Jennifer :)

Suddig, men i alla fall Emelie och jag!

Ja, det var väl typ dem jag kunde visa tror jag! Nu ska jag ta bort nagellacket och sedan måla på med det nya jag köpte, ett lila :)
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Hanna

En riktig 80-tals tjej på bilderna :)

Har följt din blogg väldigt länge nu men har inte vågat kommentera förrens nu..:P

Jag läser din blogg varje dag :D

Den är jättebra, sättet du skriver på gör att man längtar efter ett nytt inlägg och man kan inte sluta läsa xD

Kram Hanna :D

Kika gärna in på min blogg: www.roosamooln.blogg.se ;)

2010-02-16 @ 11:45:42
URL: http://roosamooln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0