I knew I loved it

Tja!
Är hemma nu, kom för cirka en timma sedan. Känner att jag kommer vara helt död i höfterna och knäna imorgon, men det var riktigt roligt! Jag visste att jag skulle älska det, och det gjorde jag också. Åkte tre gånger i barnbacken och trillade några gånger, och sen gav jag mig på den riktiga. Dem två första åken i den backen trillade jag cirka 2-3 gånger, men den var ju riktigt lång också. Sen åkte jag nog tio gånger till och det gick jättebra då. Jag trodde att det skulle vara mycket, mycket svårare!

Det gick förvånadsvärt bra för att vara första gången :)


Barnbacken är 6:an.
Jag åkte mycket i 5:an och en gång i 3:an.


Visst är det vackert? :)
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: frida

hej, allt bra? :)

2010-02-01 @ 18:28:15
URL: http://miwiih.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej, du har liksom aldrig några kommentarer och när jag frågar dig om du har ngt förslag på vad man man skriva en krönika om så svarar du inte ens ? :S förlåt tycker bara att det är ganska konstigt att du inte svarar..

2010-02-02 @ 16:35:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0