Den är sönder!

Hejsan!
Glömde att berätta en sak som hände igår kväll, en ganska tråkig sak faktiskt. Någonting har gått sönder.. Vad kan det vara tror ni? Vad tror du Anna, jag tror inte att jag har berättat för dig heller faktiskt?

Jo, saken är den att.. MIN MOBIL ÄR TRASIG!
Japp, that´s it. Så är det. Igår när jag hade sms:at med en kompis la jag ifrån mig mobilen jämte laptopen och den låg nog så i en kvart typ. Sen stängde den av sig själv och sedan dess går den inte att starta. Inte alls faktiskt. Skärmen lyser och det där Sony Ericsson märket snurrar runt sig själv, och sedan blir det tomt. Kan flimra lite ibland. Pinkoden jag ska slå in kommer inte alls upp. SUGER!

Så nu får jag ha min gamla 580 i, tur att jag hade den kvar som reserv. Ska lämna in mobilen på onsdag..

HEJ PÅ DIG IGEN!
I
I
I
\/


HEJ DÅ KÄRA DU!
I
I
I
\/

Deppig..
Puss,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0