Torsdag 23/12 2010

Tja!
Har precis tagit en dusch och dränkt håret i vårdande inpackning för mina slingor så jag hoppas att det blir lika mjukt, glansigt och fint som det brukar vara. Igår såg det lite strävt och risigt ut men det tar någon dag innan håret återhämtar sig från en slingning/blekning..

Idag ska ni få se en bild på mina julnaglar som nu är helt klara. Eller nästan i alla fall, ska väl ha på nån sten eller sticker också tror jag. Men det blev riktigt fint i alla fall! :)

Igår blev det inte så mycket mer bloggning för jag gick till en kompis och träffade några andra där också och sedan blev det lite Bonde söker fru och Morden i Sandhamn på kvällen!


Gammal bild från förra julen 2009, haha ;)
Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0