Resumé av måndagen

Hejsan!
Har precis kommit hem nu, har ätit lite och ska strax fortsätta att skriva min svenska-uppgift, en recension om en bok och en filmatisering av boken.

Men först så blir det lite bloggning. Igår så var jag en sväng på Lucia Cup med några kompisar och kollade in vad som hände där, sedan gick jag hem och hade planerat att somna. Men det gick bara inte, så jag somnade nog vid 12 nångång. Så jag har varit lite lätt död idag och skrattat åt allting. Men det är ju skönt med några såna dagar ibland också. Dagens roligaste blev nog dagens avslut på naturkunskapen där vi kollade på Ice Age 1 :)

Vid ungefär tjugo i sex bär det av ner mot kyrkan och kolla in Lucia-tåget här i Forserum. Har visserligen redan varit på ett idag i skolan, men det skadar ju aldrig med två. Det på morgonen var superfint, det var nog det bästa Lucia-tåget jag någonsin har sett! Några tjejer med klara, rena, ljusa röster och ett fåtal killar. Det blir ju nåt helt annat när det blir lite basröster med i tågen, och de sjöng i olika stämmor så det var väldigt originelt. Och mycket vackert! Får se om det ikväll håller måttet lika bra!


Yeaaaah, ser ni mig i gruset? :)
Kram,


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0