One done, a million to go

Hejsan!
Kom hem för en timma sedan ungefär, jag vet inte riktigt vad jag har gjort fram tills dess nu. Har i alla fall slagit in årets första julklapp, jag köpte fint julpapper, snöre och en liten presentbox :)

Ikväll blir det lite plugg, ska bara göra en liten engelska-läxa och det är det ända som jag har denna veckan. Sista provet denna veckan gjorde jag idag, ett matteprov med diagram och det gick superbra! Har nog aldrig kunnat svara på alla frågor på något matteprov innan, så det var riktigt bra. Nu är det bara en SO-examination nästa torsdag kvar på denna termin och sedan tar vi jullov! Någon mer än jag som längtar som bara den? :)


Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0