More of the nail'stuff

Tja!
Ska ta och fatta mig kort, ska strax gå ner till teven och se om det händer något roligt där. Vid nio blir det i alla fall "Morden i Sandhamn", vad är det med mig och min familj när det gäller kriminaldrama? Tokiga i det är vi allihopa, haha..

Anyway, var en sväng hos bästis-Jojjo tidigare idag, vi bytte våra julklappar och tog en liten julfika kryddat med massa tjöt, så det var roligt. Fick två paketer med nagelpynt så nu har jag hur mycket som helst, superroligt! Det går ju åt lite till mina julnaglar och sedan har vi ju alltid nyår också. Kan nog bli en riktigt bra ledighet tror jag..

Bara imorgon kvar och sedan är det äntligen julloooooooooov! :)


Yeah, mer pynt till folket!
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: OTTILIA

naw tack elin!



förlåt om jag bara stack innan, men var så upprörd hihi. :(

2010-12-21 @ 20:27:11
URL: http://ottiliastridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0