Mina vänner tonight

Hej!
Har kommit hem nu och ätit lite så nu är det plugg som gäller ett tag framöver. Har lite franska att göra, ett matteprov på diagram imorgon och en bok att läsa ut. Så det ska nog få kvällen att gå, hoppas att jag kan få någon lugn stund över bara förutom plugget.

Hade tänkt sätta mig med boken "Nattrond" och ta mig lite glögg och varva ner, igår hade jag svårt att somna eftersom jag pluggade typ.. 7 timmar? Dock är ju boken egentligen en läxa att läsa ut, och då handlar det ju om skolan och plugg i alla fall, fast jag måste försöka släppa det. Då släpper jag ju det inte om jag läser i den.. Hmr, får nog fundera över detta. Boken får kanske bytas ut mot ett One Tree Hill avsnitt om jag har varit duktigt :)

Anyway, dessa 3 sötnosar är alltså mina vänner ikväll:


Kram,


Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0