Min dag 15/12 2010

Hejsan!
Vilken dag det har varit, och än är den inte slut på länge. Det började med att 55 tåget var försenat så det gick typ 5 över sju och jag fick springa för att hinna med det. Ville inte vänta på det som skulle gå 08 för det var ju förmodligen ganska försenat, det också. Så jag var i Jönköping vid halv 8 redan :)

Sedan vid 8 så började idrotten och det var lite julkul med dans runt en fruktansvärt vacker (hosthost) skev gran pyntad med röda lagband- mycket fin. Sedan var det lite matte som stod på schemat och där hände det inte speciellt mycket heller, den sista matten för detta året! Skönt :)

Sedan skulle jag försöka ta mig hem vid 11.35 men det tåget var ersatt med en buss ist'llet som tog typ 50 minuter, riktigt härligt, haha. Till min fasa upptäckte jag att jag varken hade Ipod eller dator med mig, utan bara idrottskläder och en kalender så det var ju årets roligaste bussresa. *Not*.

Men NU ska jag i alla fall gå igenom mina argument en sista gång till SO-examinationen imorgon och sedan skriva lite på svenska-recensionen!
Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0