Mellandagsrean 2010

Hejsan!
Nu ska ni få se shoppingen från idag!


Spetströja, Ginatricot 199 kr, 99 kr.


Mobilfodral, Ur & Penn 29 kr, 14 kr.




Stor Thomas Sabo-bärare, 149 kr.

Tänkte att jag skulle köpa en vanlig berlock-bärare till mitt halsband att ha att byta med ibland för den jag fick i julklapp måste jag ju alltid ha tre berlocker i :)
Men nu kan jag endast ha Eiffeltornet i och det är så fint!
J´aime la tour Eifel ♥
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: luffi

Hey! Jag är lite sen som vanligt numera med att svara på kommentarer! Dock svarar jag i alla fall! Och när jag ändå är här och kikar runt vill jag passa på att säga hoppas du haft en fin jul och får en god fortsättning!



Kramar Luffi!!

2010-12-27 @ 17:32:09
URL: http://www.luffi.se
Postat av: rebecka

hej elin. riktigt snyggt halsband du fick!vart köper man det märket (thomas sabo)?

kram

2010-12-27 @ 17:58:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0