Kreativt skapande

Hejsan!
Nu ska ni få se vad jag har pysslat med för fint i eftermiddag..



1. Fick dessa öronhängen i julklapp..


2. Hittade ett gammalt halsband som jag aldrig använder..


3. Knåpade lite med en tång och ståltråd och fick fram dessa..




Är supernöjd med mina nya rockiga öronhängen, jag tycker att dem blev superbra! ♥
- Vad tycker ni? :)
Glöm inte frågestunden!
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: JOSEFIN GARD - ALLT OCH INGET

visst :)

lägg till mig å lägger jag till dig när du har ´sagt till när du har lagt till mig :)

och jag har kollat ockå :D

2010-12-28 @ 17:49:16
URL: http://josefingard.blogg.se/
Postat av: anna

gud vad snygga! vad påhittig du är! :)

skulle lätt vilja ha såna! ursnygga :D

2010-12-29 @ 14:35:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0