Hemklickade DVD:er

Tja!
Kom hem vid kvart i sex ungeför, tummen ner för så här långa dagar. Det är helt sjukt att gå från 08.00-16.35, men det måste gå och det gjorde det även idag. Min sista långa torsdag den här terminen och sedan nästa termin blir det från 9.30. Skönt!

Tänkte visa vad jag klickade hem för filmer igår också. En av dem var en julklapp och de andra två var till mig själv. Lite julklappar till sig själv är aldrig fel, haha :)


Irene Huss- nattrond
En shopaholics bekännelser

Jag läser ju nattrond som roman nu och vi ska helst se filmen också innan vi skriver en recension på romanen+filmen, så jag hoppas att paketet kommer imorgon så jag hinner se den i helgen. 
Fick förövrigt (älskar det ordet) mitt H&M-paket idag med bustiern och halsbandet! :)
Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0