Först SMHI & YR..

Tja!
Har pluggat färdigt på samhällen så det känns som att jag kan det mesta nu. Har dock inte gjort så mycket mer på recensionen, men jag har en 75 minuters-lektion imorgon på morgonen så då hinner jag nog skriva en sida till. Har redan skrivit två och det kan nog bli lika mycket till. Jag borde verkligen lära mig att inte överanalysera allting och alltid skriva för mycket, haha. Men det kan ju vara bra ibland..

Nu blir det strax Bonde söker fru, ska kolla in SMHI och Yr.no först bara för att se om det verkligen är ett så hemskt snöoväder som alla pratar om. Tänk vad tågen kommer att vara sena imorgon då om det var försenat cirka 10-15 minuter idag..
Ha en nice kväll! Kul med så många besökare varje dag, keep reading! ♥
Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0