En stunds läsning

Hej!
Kom hem från skolan vid halv två ungefär, och tåget var inte det minsta försenat. Typ första gången den här veckan faktiskt tror jag. Så det var ju bra att komma hem någorlunda i tid när ljuset inte hade sänkt sig över jorden.

Ska lägga mig under en varm filt nu och fortsätta att läsa min kriminalroman. På svenskan ska vi välja en bok som är filmatiserad och jag valde Nattrond av Helene Tursten som handlar om kriminalinspektör Irene Huss och några mord. Har inte kommit så långt än dock :)

Så det ska jag ägna eftermiddagen åt. Har gått emot en av mina två viktigaste principer idag också, att plugga på en fredag! Men det var tvunget efter som att jag ska till Göteborg och julmarknad imorgon.


Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0