Coming up; Robinson 2010

Hejsan!
Tittade som sagt var på "En shopaholics bekännelser" tidigare idag och jag tyckte att den var riktigt bra. En typisk Elin-film med andra ord, blev dock lite besviken på Luke Brandon.. Efter att ha läst böckerna tycker jag att han borde varit snyggare, såg ju ut som en riktig arbetsnarkoman. Lite av en besvikelse..

Men anyway, nu ska jag inte hänga läpp över det. Dags för Robinson om cirkus 40 minuter, mitt stora problem blir nog faktiskt att inte råka somna under programmet. Känner redan nu hur trött jag är och klockan är typ.. vad? 19.20.. Oh boy..
Ha en supersuper fin, rolig, mysig och underbar fredagskväll fina läsare! ♥


Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0