Big julklappsshopping 2010

Hejsan!
Imorgon ska jag alltså en sväng till Göteborg och det blir julmarknad med familjen och förhoppningsvis lite julklappsshopping för min del. Ska även byta min vita kofta från Veromoda till en mindre storlek eller något helt annat, för den är lite för stor för mig så det kommer inte att funka.


Ska kolla på lite olika julklappar imorgon, har bara köpt 2 stycken än så länge. Men nu har jag i alla fall skrivit en hel lista på allt jag ska hinna köpa, ska även köpa ett fint julpapper :)
Ha en fin kväll, ikväll blir det att sussa tidigt, imorgon ringer klockan prick 6, härligt va? :)
Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0