Årsresumé 2010

Hejsan!
Här kommer då den utlovade årsresumén av 2010. (LÅNGT INLÄGG)
Från januari-december 2010.

JANUARI:


Första månaden hade jag mörkt hår, saknar det ibland..


Köpte äntligen min nya dator, en Dell som fortfarande hänger med!


Hade årets största utrensning av kläder, papper och massa andra saker..

FEBRUARI:


Gick på årets roligaste fest med 80-tals-tema


Köpte min älskade kavaj, i Göteborg på sportlovet ♥


Testade på slalom för första gången i mitt liv och det var så jäkla kul!

MARS:


Fick en praoplats på Gallerix i Jönköping, årets bästa prao!


Min födelsedagsfest..


Hade fullt upp med nationella prov, vanliga prov ,läxor, dans och poweryoga!

APRIL:


Köpte min älskade rosa Jetset- klocka..


Våren började komma krypande med sin blåa himmel och..


våriga outfits med älskade gympadojjor.


Första gången på ett bra tag som jag blev ljusare i håret..

MAJ:


Suckfoto 2010- magdansös.


Fotade min bästa bild någonsin..


Gjorde fler roliga nageldesigner


Köpte mina fina avslutningsskor


Och åkte slutligen hem till kära Stockholm, roligaste klassresan ever!

JUNI:


Hamnen i Gränna

'
Midsommarafton!


Började sommarjobba och blev en äkta NAV:are..


Skolavslutningen med mycket skratt och även tårar

JULI:


Åkte till älskade Gotland


Sudersand, det var som att vara tillbaka i Turkiet 07.


Mer sudersand.. mmm


Drömde om mitt bröllop jag vill ha i framtiden, haha.

AUGUSTI:


Började skolan och gick på Inspark 2010


Plockade årets första kantareller


Köpte mina första marinblåa Converse när jag för andra gången..


var i underbara, älskade Stockholm ♥

SEPTEMBER:


Schemat började fucka upp och det blev hemskt!



En av alla härliga dagar med Moziz-moa :)


En härlig höst-outfit

OKTOBER:


Årets fotomånad var absolut oktober


Köpte dessa godingar


Började med "Helgens Blogg"


Gjorde min bästa nageldesign någonsin

NOVEMBER:


Pluggade en massa matte..


Dags för en klippning, OH YES!

DECEMBER:


Besökte Jul på Liseberg i början av december


Firade en underbar jul och fick Eiffeltornet mm..


GOD JUL!


Julnaglarna 2010


Yes, det var alltså hela året 2010. Detta tog 50 minuter att göra, haha :)
Ha ett riktigt gott nytt år, tonight´s gonna rock!
Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0