2010-12-01 19:49

Tja!
Imorgon blir en riktigt lång och tung dag, börjar åtta till över halv fem. Men det måste gå, och det ska det också göra. Vårat schema är lite pucko, 10.55 idag, 16.35 imorgon, haha. Men det funkar :)

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, jag måste förövrigt börja läsa i min bok som jag har valt till svenskan. Den ska vara utläst till vecka 50 tror jag, och jag har inte ens börjat. Men snart så!

Imorgon ska mamma även hjälpa mig att byta min vita kofta, jag tycker att den är jättefin och så, men den är för stor. Den fanns inte i vitt nere på stan så mamma kollar A6 åt mig imorgon på jakt efter en XS istället för S. Varför köpte jag egentligen S, jag kan aldrig ha det, haha. Impulsköp. Är. Inte. Bra. Punkt.
Ha en superduper fin kväll så hörs vi imorgon, förhoppningsvis i skolan.
Keep reading :)


Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0