1 december 2010

Hejsan!
Glad första december på er alla vill jag börja med att säga. Tänk att det redan är den 1 december, bara 23 dagar kvar till julafton, haha. Har köpt ännu en julklapp idag och sett lite fler som jag ska inhandla så fort jag får tid och går på stan där det är riktigt snorhalt just nu.

Ska plugga lite till nu, kan nog cirka 33 % av det jag ska kunna idag så det är 2/3 kvar. Och nej, det är inte matte det handlar om även om jag förstår att ni nog tror det pga förra meningen. Det är naturkunskap A..
Har fotat lite i den urkalla snön för en stund sedan så dem bilderna ska ni få se sedan. Men nu ska jag sätta mig vid böckerna ett tag och sedan göra något roligt -omväxling är viktigt om man vill lyckas vetni!
Kram,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0