With my Ipod

Tja!
Jag har precis lagt över och synkroniserat musik från Itunes helt själv, vad duktig jag är, eller hur? Lyssnar just nu på Battlefield med Jordin Sparks! :)


Idag SKA jag börja göra om designen på bloggen, jag tror att jag vet vilka färger och sådär jag vill ha nu. Så jag räknar med att ALLT kommer att vara klart på fredag eller lördag, jag måste ju ha det klart tills vi åker på en liten semester till Stockholm om en vecka!

Det blir dock ingen fotografering idag, jag får ta en gammal bild så länge, det ösregnar..
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

hej!

jag har ett problem med min blogg, fattar inte o vet inte hur man ändrar header elr nått.

skulle inte du kunna vara snäll o visa steg för steg hur man ändRar o så på änklaste sätt?

eftersom att du har rätt fin header menar jag o du verkar kunna sånt, (:

2010-08-09 @ 14:06:41
Postat av: jag

yay:)

2010-08-10 @ 13:13:00

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0