Today´s outfit

Hej!
Kom hem från skolan redan halv två idag, onsdagar blir härliga dagar känner jag! Har bakat en kladdkaka som blev allt annat än kladdig, antingen blir den torr eller rinnig. Jaja, så är det :)

Nu ska jag snart göra mig lite mat tror jag, vet bara inte vad ännu och sedan blir det nog Top Model 5. Och kanske en svamp-runda med mamma och pappa, beror lite på vädret..




(Lite halvkonstiga och ej beskärda bilder, haha)
♥ Jeans, Ginatricot
♥ Vit topp med knappar, Ginatricot
♥ Sjal, Indiska, Gotland
♥ Öronhängen, Ur & Penn, armband, gjort själv
♥ Klocka, Jetset

Japp, nu ska jag göra mig lite food :)
Puss,




Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0