The details

Hejsan!
Hemma från stan nu, eller ja, vi kom nog hem runt klockan fem tror att jag att hon var.. Tycker ni att klockan är en "hon", btw? Jag brukar inte säga hon till klockan faktiskt, förutom nu då, hehe :)

Efter att vi hade varit på sjukhuset och jag hade fått 3 sprutor så åkte vi då till Biltema och köpte en billampa till caben, och sedan bar det av mot A6. Jag köpte ett par kilklackar faktiskt, supersnygga och helt underbara, och en liten necessär till Stockholm som jag kan ha det viktigaste i sminkväg i.

Några av detaljerna idag:


Supersöt rosett i håret ofcourse, kör på det nästan varje dag nu!


Blommiga coola öronhängen i öronen :)

Vi hörs om en liten stund igen, nu ska jag nog försöka äta nåt tror jag...
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: MLI

häftiga örhängen :) kram!

2010-08-11 @ 12:55:54
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0