Stockholm 2010

Hejsan!
Jag lovade att skriva lite om vad vi ska besöka och lite sånt, så jag tänkte börja med det nu :)




Skansen: Vad är ett Stockholmsbesök utan ett riktigt besök på Skansen, med alla coola djur? Dock är jag inget stort fan av ormhuset och boaormen Snoddas.. Euw.. :)



Storkyrkan: Självklart vill man se var kronprinsessan Victoria och Daniel gifte sig!



Thomas Sabo-butiken: Det ska visst finnas en på Biblioteksgatan, självklart måste jag, mitt trogna TS-fan, gå dit och dregla lite..



Sturegallerian: Har hört att shoppingen inte är jättebra där, men äsch, jag måste ju se det såklart!

Stureplan: Självklart måste jag se var alla bloggerskor partajar om nätterna, hehe!



PK-huset: Bästa Ginatricot där? Kan nog vara roligt att se.



NK: Har visserligen varit inne där på klassresan med Johanna, men äsch, jag kanske kan köpa Converse där? Finns det..?


Jag på NK i maj :)

Urban Outfitters: Där ska det visst finnas Converse, jag som är så sugen!

+ sen blir det säkert en hel del andra utflykter och shoppingturer tror jag! Det ska bli så sjukt roligt!
Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Sandra Ackefjord ♥

Jag vill oxå besäka djur :D

2010-08-15 @ 13:59:53
URL: http://sandraackefjord.blogg.se/
Postat av: jag

oj, det verkar vara mycket att se i stockholm

2010-08-16 @ 10:10:53
URL: http://ilovehundenceasar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0