Snart så..

Hejsan!
Jag planerar att gå och lägga mig riktigt tidigt idag eftersom att jag ska upp redan vid kvart över sex. Riktigt tidigt om ni frågar mig, men ja, jag måste fixa lite på morgonen och sedan går tåget 08.08 mot Stockholm Central, det ska bli bäst! :)

Jag ska försöka att blogga lite imorgon innan vi åker, sen är det fri internetuppkoppling på hotellrummet, tror jag i alla fall, så nåt inlägg får ni nog per dag tror jag. Men vi får se, jag ska bara njuta det sista av ledigheten, på fredag börjar jag ju gymnasiet!
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Darksess

Jag ska dit på onsdag :D Vad ska du göra där?

2010-08-15 @ 20:27:43
URL: http://www.darksess.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0