Pärlemo-skimmer

Tjo!
Idag är det söndag och sista dagen i vecka... 31 är det va? Åh herregud, ärdet redan vecka 32 imorgon? Bara en vecka kvar tills vi åker till Stockholm då vecka 33, och sedan börjar gymnasiet för min del på fredagen vecka 33. Det går fort nu, riktigt fort!

Vi ska i alla fall börja rulla in mot stan om cirka en timma och jag ska typ gå lite på A6, och inte köpa något!, och sedan äta på Dragon..




Målar just nu naglarna i det här nagellacket, det är lite skimrande pärlemo kan man säga, faktiskt jättefint. Fast man behöver lätt 2 lager, kanske 3..
Men jag har ju min blåsande apa! :)
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: MLI

fint nagellack! :) kramar

2010-08-08 @ 17:12:42
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0