Nya kategorier?

Hej igen!
Jag sitter här och lyssnar lite på musik i min nya Ipod som jag redan älskar rent ut sagt! Ljudet är helt underbart, jag ångrar verkligen inte att jag köpte den.. :)

Jag tänkte faktiskt att jag skulle införa lite nya kategorier och lite sånt nu till hösten! Har funderat på att ha en kategori som heter "I min Ipod", där jag kan presentera några låtar som jag lyssnar på just nu. Vad tror ni om det? Det blir kanske lite likt "Musiktips", men jag tror att det kan bli bra :) Vi ska även ha lite fler frågestunder och lite sånt, det var längesen.

Jag håller på att skriva ihop en Stockholmsguide som ni imorgon ska få ta del av. Lite av vad jag ska besöka när jag är där och ja, sånt som kan vara användbart :)
Ha en fin kväll, för min del blir det som sagt Freedom Writers, så sjukt bra film! 21.15 på 4:an!
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: jag

"i min ipod" saken låter bra tycker jag :):)

och frågestund också

2010-08-15 @ 12:08:03
URL: http://ilovehundenceasar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0