Nice earrings

Hejsan!
Jag tänkte att jag skulle visa mina nya fina kilklackar idag, men det får bli lite senare tror jag. Jag såg ett par superfina öronhängen från BikBok som jag ska visa nu, jag har ju fortfarande ett presentkort på 300 kr därifrån sen i julas. Helt sjukt att jag aldrig hittar nåt där, det är en liten halvkonstig affär ibland. Vissa saker är jättesnygga och en del är bara.. inte alls min stil, hehe!


Men i Stockholm SKA jag hitta något, jag lovar! Om inte annat så kanske det blir de där superläckra öronhängena.. :)
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: johanna

sv: härligt, de är bra med mig med :)

2010-08-11 @ 12:09:39
URL: http://johhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0