Nageltips 14/8

Hej!
Direkt efter skogen så klippte jag ner alla mina naglar en bra bit, de var alldeles för långa nu så det var faktiskt bara skönt. Jag försökte göra dem lite rakare, och det blev bra!

Ska göra manikyr imorgon, så att jag är fin när jag åker till Stockholm på måndag!




Har precis tagit Depends myrraolja nu, den är bäst!

Kommer ni ihåg när jag köpte Miracle Kit..? Typ ett år sedan, det har verkligen hjälpt mina naglar att bli riktigt långa och fina!
UPDATE: Fel av mig, köpte kitet den 30 maj 2009!


Detta rekomenderar jag STARKT! :)
Kram,



Kommentarer till inlägget:
Postat av: Darksess

Väldigt bra att använda sånt för sina naglar! :) Fin blogg du har.

2010-08-14 @ 14:24:44
URL: http://www.darksess.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0