Mina parfymer

Hejsan!
Jag tänkte göra något som jag inte har gjort tidigare här i bloggen, jag tänkte faktiskt visa mina parfymer som jag har ståendes här i hyllan ijämte mig :)


Fantasy, Britney Spears.


Midnight fantasy, Britney Spears. [FAVORIT]


Believe, Britney Spears.


Heiress, Paris Hilton.

Japp, jag har två till men dem använder jag inte, så jag orkade inte ta kort på dem också.. Dem är från Calvin Klein och Chacharel eller nåt sånt tror jag..?
- Har ni någon favoritparfym? :)
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Jennie ♥

hej tjejen!

haft en bra dag?

oh den där fantasy är ju suupergod. men midnight fantasy? hur luktar den?

kram

2010-08-09 @ 20:27:20
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: jag

black star- avril lavigne älsar jag<3<3<3

2010-08-12 @ 11:49:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0