Lördag kväll

Hejsan!
Någon kanske har listat ut att jag äntligen har köpt min Ipod Nano nu? Ni får såklart se lite bättre bilder på den imorgon, jag har inte tagit några bilder ännu.

Ikväll ska i alla fall jag, mamma och Anna se "It´s complicated", den verkar bra :)


Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: trogen bloggläsare:D

hej:)

jag bara älskar din blogg!

jag gillar också som dig att titta på oth:D

men dessvärre har jag varit bortrest i drygt en vecka.. så jag har missat alla avsnitt från fredagen den 31 juli-6 augusti.. vet du någon sida som man LÄTT kan HITTA de avsnitten och titta på dem helt utan problem?

åter igen, tack för en underbart bra blogg:D

2010-08-07 @ 21:25:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0