Home again

Hejsan!
Kom hem från stan för cirka en timma sedan och då satte jag direkt igång ett One Tree Hill avsnitt, men nu ska jag i alla fall blogga lite :)

Idag är det en sån där superseg söndag som man inte riktigt vet vad man ska göra med, allt är supertråkigt. Jag ska plocka lite kantareller med pappa vid 4 ungefär, vi har några ställen som vi måste kolla av om de har växt något sedan sist. Det är inte så lyckat att plocka kantareller som är stora som tio-öringar, haha..

Nu ska jag i alla fall sysselsätta mig med att måla lite grann, jag hittade ett ur-gammalt häfte om hur man ritar hästar så jag tänkte öppna det och kolla lite :)


Kram,


Kommentarer till inlägget:
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen

2010-08-29 @ 16:45:53
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0