Första riktiga dagen

Hej!
Kom hem vid cirka kvart i fyra och nu har jag ätit lite. Håller på att spela in Top Model 5 så att jag kan kolla på det sen när det är slut. Idag var den första "riktiga" skoldagen om man säger så, vi hade franska, matte och historia och slutade vid kvart i 3.

Anyway, jag har världens skoskav på höger häl, det är en stor vattenblåsa som jag så vackert har fått av mina nya fina Converse.. :( Så nu kan jag inte ens ha vanliga ingångna skor längre, det gör ont som satan! Hade 3 plåster idag, haha. Men nu ska jag sluta gnälla!




Hade mitt Thomas Sabo armband idag, delar av det i alla fall :)

Nehe, nu ska jag försöka badda blåsan med lite alsolsprit, see ya!
Puss,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0