En liten fråga

Hejsan!
Medans jag väntar på att One Tree Hill ska sändas färdigt så att jag kan titta på det inspelade avsnittet, tänkte jag passa på att besvara en läsarfråga.


Det var någon som undrar hur jag gör min design.

Svar: Saken är den att jag verkligen inte kan beskriva hur jag gör den, det är så många olika steg. Men jag har i alla fall haft hjälp av sidan designadinblogg.se, där hittar man all designhjälp man kan tänkas behöva. Jag började helt från grunden med att testa att bygga lite bloggdesigner och har sedan blivit bättre och bättre på det, så är det ju med allt man gör. Men jag tycker att man kan försöka, när man väl har lärt sig grunderna är det faktiskt inte speciellt svårt, alla kan lyckas! Lycka till allihopa som vill göra en egen design, det kommer säkert att gå finfint! :)


Jag SKA bli bättre på att besvara läsarfrågor, ok? :)
Puss,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0