En läsarfråga

Hejsan!
Jag sitter och jobbar lite med den nya designen och har fått en sak helt färdig i alla fall. jag bygger allt i min testblogg om det skulle hända något som jag inte kan kontrollera, då är det väldigt dumt att det blir helt konstigt i min riktiga blogg, alltså den här :)



Jag fick en läsarfråga som jag tänkte besvara precis..

FRÅGA:
hej!
jag har ett problem med min blogg, fattar inte o vet inte hur man ändrar header elr nått.
skulle inte du kunna vara snäll o visa steg för steg hur man ändRar o så på änklaste sätt?
eftersom att du har rätt fin header menar jag o du verkar kunna sånt, (:

SVAR:
Hejsan, Anonym. Det var synd att du inte skrev vem du är så att jag kan gå in och titta på din blogg. Men jag hänvisar i alla fall till bloggdesign-sidan designadinblogg.se, där står det exakt hur man byter header och allt sånt där steg för steg. Hoppas att du fick någon hjälp av detta :)


Puss,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0