Bad update

Hejsan..
Och förlåt, förlåt, förlåt för att jag inte har skrivit eller visat bilder på mina skor, men Internet har legat nere här sedan klockan 5. Andra gången i sommar, jag fattar inte vad Telia håller på med! *arg*

Jaja, imorgon SKA ni få se kilisarna, jag har tagit korten och allting så det är klart :)
En än gång, förlåt för en dålig uppdatering men nu vet ni i alla fall varför..
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Min sko klättrar på listorna och vinner jag är det er jag delar vinsten med.

http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0