Redan torsdag

Hejsan!
Förlåt för en otroligt dålig uppdatering men det blir ju så ibland. Jag är absolut inte van vid att komma hem runt klockan sex, äta och sen kanske duscha eller plugga. Sen är dagen mer eller mindre slut. Men ja, nu skriver jag ju lite i alla fall.

Har gått och dragit på mig en liten förkylning också till råga på allt, jag är hes, snuvig och kanske lite febrig. Varm i alla fall. På Gallerix flyter allt på som det ska, imorgon är det ju sista dagen där. Vad fort veckan har gått!
Men ja, mycket mer har jag faktiskt inte att säga. Ska vila en stund nu och så hörs vi imorgon :)
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: johanna

sv: ja de tycker jag absolut att vi ska göra :) jag har lagt till dig nu :)

2010-04-29 @ 22:05:13
URL: http://johhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0