Påsklovet nu!

Hej!
Nu är det äntligen dags för det underbara påsklovet! Skrev sportlovet först, jag vet inte varför jag alltid säher sportlovet när jag menar påsklovet eller novemberlovet. Men riktigt skönt ska det bli i alla fall! Jag tänkte tipsa om en liten grej som ingen kan ha missat vid det här laget?

De underbara Jetset-klockorna förstås!
Jag ska lätt köpa en i början av sommaren hade jag tänkt, nu känns klockorna lite för somriga och ja, jag vill vänta lite. Men sen ska det bli av!
Vad sjutton ska man ha för färg? Den gröna och den blåa är ju superfina båda två, men jag tror att man kanske tröttnar på en så färgstark. En svart är supersnyggt och passar till allt, men det finns en färg som mitt hjärta bankar lite extra för, DEN LILA! Tänk er en sådan fin lila som den är, wosh vad snygg! Vet inte om man ska ha stenar eller inte? Kanske blir för mycket?
Men fina! <3


Vi hörs så klart lite senare! :)
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Jessica :D

jag köpte en JETSET klocak igår faktiskt, jag är verkligen supernöjd med den! :D

jag har en blå + diamanter, annars hade jag valt lila, grön eller vit :)

du verkar vara en lila tjej! GO FOR IT! :D<3

2010-04-01 @ 19:42:01
URL: http://yesicahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0