Nytt skrin

Hejsan!
Tisdag idag, dagarna rullar fort iväg när det är lov. Har kommit hem från Nässjö, var där en sväng med mamma idag. Vi gick till Hemmakväll och hyrde tre filmer för 120 kr, kan visa vilka sen. Sen gick vi också till Z-guld och så lämnade jag in min svarta Thomas Sabo-berlock sko, det hade gått bort lite färg och en sten på den..

Anyway, tänkte visa vad jag fick av mormor för några dagar sedan. Ett litet fint blått syskrin som mormor själv hade haft när hon var ung, visst var det superfint? Jag ska ha nagellack i det, mina bästa lack och nagelstenar och annat pynt. Perfekt :)







Visst var det fint?
Puss,






Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0