Nya linnet- torsdag

Hejsan!
Torsdag idag och dagarna rullar på fortare än någonsin. Somnade efter tolv igår, vet inte vad det är med mig men jag kunde bara inte falla i sömn. Andra gången den här veckan, jag brukar aldrig ha problem med detta annars, men jaja. Nationellt prov i matte idag, gick väl ganska bra tror jag, hoppas det i alla fall.

Tog lite bilder på altanen, alltså på mig själv och inte på själva altanen så ja, here they comes.





Men nu hade jag tänkt att måla lite och kolla på gamla foton, måste ha nåt till kabarén senast imorgon så jag kolar det nu då :)
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: MLI

jag tyckte att det matteprovet var svårt :o :/ kramar

2010-04-23 @ 19:22:51
URL: http://mligustavsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0