Mixtrat med bilderna

Hejsan!
Sådär ja, nu har jag mixtrat lite med nya bilder och sånt till bloggen. Som ni säkert ser så är det ju inga nya färger eller nåt sånt men jag tänker använda mig av dessa bilder tills det att jag tagit nya. Jag ska göra en helt ny design och allt sånt där nästa vecka tänkte jag, med lite andra nytagna fina vårbilder :) Tryck på F5 för att allt ska falla på plats, då uppdateras bloggen!

Hoppas att ni kan stå ut med dessa bilder i några dagar i alla fall, de gamla var ju bara tråkiga och.. gamla nu helt enkelt! Jag tror att jag ska satsa på en turkos eller mintgrön design!
Vad tror ni om det? :)
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Anonym

den svartvita bilden är superfin ! :)

2010-04-03 @ 10:29:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0