Internet segar..

Hejsan!
Så himla typiskt, jag som hade lovat att skriva igår kväll, men vet ni vad som hände då? Då fungerade ju givetvis inte Internet som det skulle, jag kom in på blogg.se men sen när jag hade skrivit i e-postadress och lösenord så kom det bara upp ""sidan kan inte visas". Blev lite lätt arg där, ja.

Jag tror att det händer nu igen faktiskt, men jag ska skriva klart och kopiera detta så får vi se när det kan tänkas komma upp. Praon på gallerix går i alla fall superbra, jag packar upp, hjälper kunder och står i kassan så det är jättekul.
Nu ska vi se om jag lyckas publicera detta också.. :)

Idag ska jag nog shoppa lite efter att jag har slutat, och sen på kvällen blir det hockeyfest på Atollen tillsammans med mamma och pappa och förmodligen tusentals andra, haha. Lovely ♥
Puss,

Kommentarer till inlägget:

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0