Headern är uppe..

Hej igen!
Sådär ja, nu har jag fixat lite med designen och nu är i alla fall headern uppe. Bakgrundsbild i menyn och lite småpill kommer senare, jag hade fullt sjå att få in detta i alla fall :)

Som ni ser så är ju headern uppdelad i 4 olika delar, har man musen över en av bilderna så ändras bilden till suddig, svartvit etc som ni säkert redan sett. Detta kallas mouseover. Så trycker ni på bilden "stil" kommer ni till outfits, "foto" leder givetvis till mina foton och "naglar" till nagelkategorin. Sen har vi ju bilden längst upp, trycker ni på den kommer ni till startsidan för bloggen. Ganska smidigt och snyggt va?
Detta tog mig ett tag, men jag har gjort allting själv! Precis allt!

Ser det konstigt ut så tryck på uppdatera eller F5 :)
Så... vad tycker ni än så länge?

Kommentarer till inlägget:
Postat av: jessica

super tufft, hur gör man så? :D

2010-04-13 @ 21:54:28
URL: http://yesicahansson.blogg.se/
Postat av: Paulinaa <3

Men guuud vad snygg!!!Jag tror inte jag har sett någon sådan snygg header!! OMG!!!!

Hur man orkar !:O <3

Juste vad hände med den där tävlingen som du hade??

2010-04-14 @ 08:43:40
URL: http://pavosofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0