Fredagsmys, (torsdag!)

Hej!
Hockeykvällen har precis börjat här hemma hos oss och jag ska strax joina de andra och gå ner och titta jag också, men först tänkte jag bara ge en liten snabb update till er!
Har i alla fall köpt FRIDA nu så har jag lite läsning inför påskhelgen och lovet! Sweet :)




Jag funderar på om jag ska visa er skorna jag köpte igår med 10 eller 11 cm:s klack, men jag vet inte.. Kanske ska vänta lite, det är roligare om ingen har sett dem :) Får se..
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: elin

hej, pga flytt har jag rensat garderoben till priser fr 9 kr. Besök gärna min blogg, tack.

2010-04-01 @ 22:22:27
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0