Dresses 2010

Hejsan!
Har kollat runt lite på olika hemsidor nu, letar efter en skolavslutningsklänning tills jag slutar nian i juni. Har hittat två stycken som jag gillar ganska mycket, tänkte visa dem :)


Gillar dessa två ganska mycket, måste dock kolla in hur dem ser ut i verkligheten. Kan ju göra det varje dag under praon på Gallerix haha, inte alls långt ifrån.
Vilken gillar ni?
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: MLI

jag har den där rosa, den är jättefin :) fast jag ska inte ha min på skolavslutningen :) kramar

2010-04-25 @ 19:17:44
URL: http://mligustavsons.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Den blå!

Den ser så sommrig ut :D

2010-05-01 @ 12:19:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0