All the right moves

Hejsan!
Är hemma nu från praon den här veckan, så nu är det över. Men det har verkligen varit superkul, bästa prao-platsen jag någonsin haft. Kappahl och Synsam har förstås också varit jätteroliga, men Gallerix har helt klart varit bäst. Så dit kanske jag återvänder någon gång om jag har prao på gymnasiet, vem vet.

Men ja, jag är i alla fall vrålförkyld, hosta och nästäppa. Det är härligt, erm.. not. Har tagit ur linserna nu direkt när jag kom hem för säkerhets skull, vill ju inte få nån inflammation eller nåt, det är ju farligt. Så nu har jag glasögon, verkligen inte min grej. Men det får gå en stund.
Återkommer såklart med lite mer bloggning ikväll :)
(Om ni undrar över rubriken så spelas den låten nu, All the right moves med OneRepublic!) Fett bra!
Puss,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: glam

fick du inget när du hade praoat?

2010-04-30 @ 18:07:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0