Update om allt

Hejhej!
Ni undrar förstås hur det går/har gått med kommentarerna och alltihop. Jag jobbar på det, jag håller på att bygga om hela bloggen, detta görs i min testblogg. Så när allt är klart kommer jag lägga till allt på den här bloggen, och det jag kan säga är att det verkligen blir jättefint. Nytt, fräscht och höstigt. Min design är så somrig så det blir perfekt. Nya fina bilder, helt nya färger och designer, det ni! Allt kommer att komma upp imorgon, jag gissar på att jag blir helt klar med allting på testbloggen ikväll.

Så.. då vet ni :)
Puss & Kram,

Kommentarer till inlägget:
Postat av: Elin

Hej!

Elin här! Nu kan du äntligen kommentera igen :)

2009-09-27 @ 11:00:55
URL: http://modebypalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din Bloggadress?:

Din kommentar till inlägget:

Trackback
RSS 2.0